Potlačíme alebo vyšijeme vaše oblečenie zakúpené vo WOWE.sk

Objednávky a tovar

1. Neviem, či mi bude sedieť veľkosť?

Ak si nie ste istý veľkosťou, kontaktujte nás. Za opýtanie nič nedáte a predídete tak komplikáciám. S veľkosťou vám vieme poradiť na základe veľkostných tabuliek, ktoré vám zašleme na vyžiadanie. 

2. Minimálna cena za objednávku?

Minimálna cena objednávky je stanovená na 100 € bez DPH.

3. Ceny sú uvedené s DPH?

Nie, ceny máme uvedené bez DPH, nakoľko sme platcovia DPH a množstvo našich klientov uvíta uvedené ceny bez DPH.

4. Môžem si dať potlačiť tovar vlastným logom?

Samozrejme. Okrem predajú oblečenie a doplnkov, vám ponúkame aj možnosť potlače alebo výšivky. Stačí odoslať objednávku, vložiť poznámku a my s vami doladíme detaily.

5. Prečo ma musí niekto kontaktovať po zadaní objednávky?

Záleží nám na každom klientovi a chceme pre vás urobiť maximum, aby sme sa vyhli prípadným nedorozumeniam. Takisto vám poradíme vo výbere potlače. Vieme aká technika je vhodná a aká nie. Preto sa s vami radšej spojíme a porozprávame sa o tom.

Doprava

1. Prečo mi v košíku neukazuje cenu dopravy?

Cenu za dopravu vám vypočítame na základe objednávky a bude vám zaslaná v cenovej ponuke. Prečítajte si viac o doprave.

2. Koľko trvá doručenie?

Doručenie tovaru je do dvoch dní po skompletizovaní objednávky. Ak je tovar na sklade u nášho dodávateľa, doba doručenia sa predĺži. Rovnako sa predĺži aj doba dodania pri objednávke potlače alebo výšivky.

3. Môžem sa po tovar zastaviť osobne?

Áno, môžete. V objednávke je potrebné zaškrtnúť políčko Vyzdvihnutie osobne v časti doprava. O vyzdvihnutí vás budeme informovať.

4. Kde si môžem tovar vyzdvihnúť?

Tovar je možné vyzdvihnúť si po telefonickej dohode v Dunajskej Lužnej na adrese Nové Košariská 2490. 

5. Dá sa u vás parkovať?

Áno, je možné u nás bezproblémovo zaparkovať.

Platba

1. Prečo sa u vás nedá platiť kartou?

Našou hlavnou obchodnou činnosťou je veľkoobchod a predaj reklamných predmetov pre firmy a podnikateľov. Nie sme bežný e-shop. Po odoslaní objednávky vás bude kontaktovať obchodný zástupca, ktorý s vami preberie všetky náležitosti objednávky napr. (možnosť a cena potlače, veľkosť na základe veľkostnej tabuľky, atď).

2. Ako sa dá u vás platiť?

Spôsob platby je na faktúru alebo predfaktúru na základe odsúhlasenia cenovej ponuky.

3. Aká je u vás splatnosť na predfaktúru?

Po odsúhlasení cenovej ponuky vám zašlem predfaktúru, ktorej splatnosť je max. 2 pracovné dni. Až po zaplatení začneme na vašej objednávke pracovať. Čím skôr prídu peniaze na účet, tým skôr budete mať dodaný svoj tovar.